Fiatalság bolondság - újra együtt dolgozik Ladányi és Tasnádi

A Bartók Kamaraszínház márciusi bemutatójának koreográfusa Ladányi Andrea, aki Tasnádi Csaba rendezővel dolgozik együtt a Duna-parti városban. Eisemann Mihály- K. Halász Gyula- Kellér Dezső Fiatalság bolondság című zenés játékának próbái már hetekkel ezelőtt elkezdődtek.

Operettgála előzi meg a bemutatót:

Miss Amerika után egy újabb zenés-táncos darabot mutat be a Bartók Kamaraszínház, ahol a prózai és a tánctagozat ismét közös produkcióban szerepel. Az előadást Tasnádi Csaba Jászai-díjas rendező állítja színpadra; a saját társulati tagokon és az zenekaron kívül két meghívott vendég: Tóth Sándor és Fonyó Barbara is színpadra lép. A tavaszi bemutató korográfusa Ladányi Andrea Liszt- és Harangozó-díjas táncművész.

Az előadásra az érdeklődők ráhangolódhatnak a február 24-ei "Emlékszel még" című operettgálával is, hisz ezen az estén a Fiatalság bolondság című zenés játékból is több dal felcsendül majd.
 A darab bemutatóját 2012. március 18-án láthatja először a nagyérdemű.

tasnadi

Darabtörténet:

Bán Sándor tenoristát imádják a nők, még a bakfisok is szerelmükkel üldözik. Négy fiatal lány megalapítja a Bán Sándorért Rajongó Bakfisok Klubját, s imádatuk bizonyságaként elküldik Bánhoz egyletük elnökét, Babszit az árvalányt. Félreértést félreértés követ, míg a darab végén mindenki megtalálja igazi párját.

Az első próbákról:

Ladányi Andrea tökéletes mozdulatait tükrözi vissza a táncterem összes tükre. Lépéseket mutat, mozdulatsort rak össze. Türelmesen ismétli színésznek-táncosnak egyaránt. Szigorú, fegyelmezett munkához szokott művész, aki követel, ha szükséges bírál, de dicsér is.

A táncpróbát néző óvatlan látogató nem tudja levenni róla a szemét, pedig nem őt akarja nézni, de fogva tartja a varázs.

Tncprba069

fotó: Ady Géza

A Fiatalság bolondság létrehozásában a színház mindkét tagozata, a prózai társulat és a Bartók Táncszínház táncművészei is részt vesznek. A zenés produkció vendégművészei: Fonyó Barbara és Tóth Sándor.

A színház új vezetésének eddigi legnagyobb vállalkozása ez a kamara operett, amely ugyan nem a legismertebb Eisemann-operettek közül való, de talán a legjobban szerethető, nem csupán a melódiák, hanem a librettó miatt is. A történet ráadásul a jelenben is aktuális, hiszen ki ne ismerné a sztárokért rajongó fiatal lányokat, akik bármit elkövetnek azért, hogy közelebb kerülhessenek az imádott férfihoz. A Fiatalság bolondság bakfisai megalakítják a Bán Sándorért Rajongó Bakfisok Klubját, és ezzel elindítják a félreértések lavináját...

Színház.hu

süti beállítások módosítása