Színészhallgatók találkozója Kecskeméten

Idén tavasszal is három ország színészképző egyetemének diákjai gyűlnek össze a hírös városban, a Katona József Színház által alapított SZÍN-TÁR Találkozón. Euripidész, Olympos High School, és Elektra. Többek között ezek az előadások is láthatók lesznek a 3. Színművészeti Egyetemek Találkozóján, Kecskeméten március 26.-31. között.

Görögök Kecskeméten!

A budapesti Színház- és Filmművészeti Egyetem Euripidész: ION, valamint az Egy kis Marivó című előadásokat mutatja be, a Kaposvári Egyetem pedig a Szedett-vedett Orfeum és a Tizenkét dühös ember című darabokat. Az Újvidéki Egyetem Bornemissza Péter: Magyar Electráját játssza. A kolozsvári Babeş-Bolyai Egyetem hallgatóitól Lorca: Vérnászát nézhetjük meg, míg a marosvásárhelyi egyetem tanulóitól Pintér Béla: Parasztopera kerül színre– tudtuk meg Réczei Tamás művészeti vezetőtől.

Különleges ifjúsági előadás a 2012-es SZÍN-TÁR-on: a budapesti diákok Olympos High School című darabja, melyet a Katona József Gimnáziumban játszanak majd.
Idén két koncert-előadás is lesz: a kaposváriak Sebő-koncertje: Az ördög hárfái címmel, valamint a kolozsváriak „10” című zenés játéka.
A programokhoz mindennap szakmai beszélgetések kapcsolódnak. A fesztivál továbbra is nyitott a nagyközönség előtt, várják az érdeklődő nézőket a hallgatók előadásaira, eddig minden évben pótelőadásokkal egészítve ki a rendezvénysorozatot.
A programsorozatot a Kecskeméti Tavaszi Fesztivál keretében rendezik meg, a Nemzeti Kulturális Alap, a NEFMI és Kecskemét város támogatásával.

szintarLogo2012

 

3. SZÍNMŰVÉSZETI EGYETEMEK TALÁLKOZÓJA

KECSKEMÉT, 2012. MÁRCIUS 26-31.

PROGRAM

 

MÁRCIUS 26. HÉTFŐ

18 óra ION – SZÍNHÁZ- ÉS FILMMŰVÉSZETI EGYETEM, Budapest

Ruszt József Stúdió Színház

20 óra SZEDETT-VEDETT ORFEUM – KAPOSVÁRI EGYETEM,

Művészeti kar

Kelemen László Kamaraszínház

OHS1

Olympos High School - fotó: Borovi Dániel

MÁRCIUS 27. KEDD

14 óra OLYMPOS HIGH SCHOOL – SZÍNHÁZ- ÉS FILMMŰVÉSZETI EGYETEM, Budapest

Katona József Gimnázium

11

Egy kis marivó

MÁRCIUS 28. SZERDA

19 óra EGY KIS MARIVÓ –SZÍNHÁZ- ÉS FILMMŰVÉSZETI EGYETEM, Budapest

Kelemen László Kamaraszínház

21 óra „10" –zenés játék – BABEŞ-BOLYAI TUDOMÁNYEGYETEM, Kolozsvár

Ruszt József Stúdió Színház

 

MÁRCIUS 29. CSÜTÖRTÖK

19 óra VÉRNÁSZ - BABEŞ-BOLYAI TUDOMÁNYEGYETEM, Kolozsvár

Kelemen László Kamaraszínház

400DSC_0040

Tizenkét dühös ember

MÁRCIUS 30. PÉNTEK

19 óra TIZENKÉT DÜHÖS EMBER - KAPOSVÁRI EGYETEM,

Művészeti kar

Ruszt József Stúdió Színház

02

Magyar Electra

MÁRCIUS 31. SZOMBAT

17 óra PARASZTOPERA – MŰVÉSZETI EGYETEM, Marosvásárhely

Ruszt József Stúdió Színház

19 óra MAGYAR ELECTRA - ÚJVIDÉKI MŰVÉSZETI AKADÉMIA

Kelemen László Kamaraszínház

21 óra AZ ÖRDÖG HÁRFÁI – SEBŐ KONCERT- KAPOSVÁRI EGYETEM,

Művészeti kar

Ruszt József Stúdió Színház

Az előadásokhoz minden nap 13 órakor szakmai beszélgetések kapcsolódnak.

DSC_29769
Az ördög hárfái

 

forrás: Katona József Színház, Kecskemét

süti beállítások módosítása