Pécsi egypercesek - Györfi Anna és Nagy Írisz válaszolt

A Pécsi Nemzeti Színház weboldalának 'Egypercesek' című sorozatában ezúttal Györfi Anna és Nagy Írisz volt a vendég.

AZ OTTHON, AHOL FELNŐTTEM... Budapesten születtem, a budai oldalon nőttem fel szüleimmel és testvéreimmel. Sokat jártunk a Budai Várba, a Tabánba játszani, sétálni, koszorút fonni. A Naphegyre jártam oviba, szép gyerekkort köszönhetek az otthonomnak és környékének. Mióta Pécsen dolgozom, sokkal többet jelent az otthon fogalma, amikor tehetem hazamegyek, akár csak egy napra is a családomhoz, barátaimhoz.
3 SZÓ, AMI JELLEMZŐ RÁM... mosolygós. sértődékeny. és megint mosolygós..
A KEDVENC HELYEM A VILÁGON... még keresem..
AKKOR VAGYOK A LEGBOLDOGABB, HA... amit elterveztem, a vártnál is jobban sül el, és azt mondhatom: "Igen, ezért érdemes volt dolgozni." Ettől erőre kapok, és belekezdek valami újabb feladat megoldásába.

gyorfi anna egypercesek

AZ ELŐADÁS, AMI NAGY HATÁSSAL VOLT RÁM... Nézőként: a debreceni Csokonai Színház 'Mesés férfiak szárnyakkal' című előadása. A nézőtér a színpadi forgón volt, a szereplőkkel együtt mozogtunk, nem volt lehetőség nem együtt élni az előadással, egy pillanatig sem unatkoztam.

Szereplőként: egy gyerekkori előadást említenék, ahol minden alkalommal csak annyit kellett csinálni, hogy bemegyek a színpadra, leülök egy kis asztalhoz, kihoznak egy dobostortát, és én jókedvűen megeszem. Hát azóta ránézni sem bírok erre a süteményre. Ez tényleg az az előadás volt, ami nagy hatással volt rám :)

KIBÍRHATATLAN VAGYOK, AMIKOR... a rossz hangulat eluralkodik rajtam. Bár magam elől menekülhetnék olyankor, de mindenkinek szívből ajánlom, hogy kerüljön! :)
A LEGFONTOSABB SZÍNPADI PILLANATOM... ha a premier előtti héten elkapok valami olyan löketet a szereptől, aminek segítségével bátrabban jutok el a bemutatóig. Ha ez nincs meg, lőttek az egésznek, pánikba esek, és legközelebb körülbelül az ötödik előadáson veszem fel újra a ritmust.
HA ÚJRAKEZDHETNÉM... ugyanezt végigcsinálnám, csak mellette néptáncos is lennék vagy műkorcsolyázó. Hogy hogy férne bele, azt nem tudom..
EGY KÖNYV, AMIT SZÍVBŐL AJÁNLOK... egy kedves barátnőm hívta fel a figyelmem egy kis könyvecskére, amit azonnal meg is vásároltam. Weöres Sándor: Magyar etűdök című könyve a szerző saját kezű illusztrációitól lesz személyes és nagyon szerethető olvasmány. Ajánlom egy hosszú, morcosabb nap után elővenni, olvasgatni. Engem mindig felvidít.
EZT ÉNEKLEM A ZUHANY ALATT... mindent, bármit. Mivel visszhangzik a fürdő, legszívesebben csak ott énekelnék, mert remekül hallom magam. Talán ez az egyetlen hely, ahol olyat is bátran éneklek, ami még nem annyira megy, így a színházban egy előadás utáni zuhany valószínűleg messzire elkergetheti az arra járókat.

irisz

AZ OTTHON, AHOL FELNŐTTEM... Vajszlón nőttem fel, ott éltem tizennégy éves koromig. 
3 SZÓ, AMI JELLEMZŐ RÁM... szív, maximalizmus, hit.
A KEDVENC HELYEM A VILÁGON... az otthonom.
AKKOR VAGYOK A LEGBOLDOGABB, HA... önmagam lehetek, ha szeretek és szeretve vagyok. 
AZ ELŐADÁS, AMI NAGY HATÁSSAL VOLT RÁM... 4-5 éves voltam, amikor a nagyszüleimmel megnéztem a János Vitézt a Pécsi Nemzeti Színházban. A mai napig tisztán emlékszem képekre a darabból, melyek akkora hatással voltak rám, hogy"sírt a szemem".
KIBÍRHATATLAN VAGYOK, AMIKOR... nem bírom elviselni önmagam.
A LEGFONTOSABB SZÍNPADI PILLANATOM... a Giselle című darabban címszereplőként le kellett ugranom egy (számomra) nagyon magas díszletről. Azért volt ez annyira fontos nekem, mert rettenetes tériszonyom van, amit minden egyes előadáson le kellett győznöm. Sikerült.

HA ÚJRAKEZDHETNÉM... ugyanez az ember lennék most. Hiszek a sorsszerűségben.
EGY KÖNYV, AMIT SZÍVBŐL AJÁNLOK... Lucy Maud Montgomery: Váratlan utazás
EZT ÉNEKLEM A ZUHANY ALATT... az "éneklés" enyhe túlzás, inkább "halandzsát" dúdolgatok.

Forrás: pnsz.hu

süti beállítások módosítása