Rudolf Pétert köszöntötte a Centrál Színház

A vasárnapi Az ígéret földje előadás után a friss Kossuth-díjas Rudolf Pétert köszöntötte a Centrál Színház társulata. Fotógaléria.

"Lehet hogy nem látszik rajtam, de hajlamos vagyok az elbizonytalanodásra, egy ilyen nagy kitüntetés viszont valamiféle lendületet ad a következő évekre" - mondta a díj átvételekor Rudolf Péter. Megjegyezte, hogy nehéz ilyenkor nem közhelyeket mondani, hiszen természetesen jó érzéssel tölti el az elismerés, és illusztris csapatba került általa. "Nagy dolognak tartom a Kossuth-díjat, büszke vagyok rá" - hangsúlyozta. "Olyan éveken vagyok túl, amelyekben annyit dolgoztam, hogy abban reménykedem: a mennyiség több ízben átcsapott minőségbe egy párszor" - fogalmazott.
Elárulta, hogy színházban rég érte ennyi kihívás, mint ebben az évadban: a Radnóti Színházban a Holt lelkek, azt megelőzően pedig a Centrál Színházban Az ígéret földje című darab főszerepét játszotta el. A folytatást itt olvashatja.

Dudás Ernő fotói:

rudolfp kossuth dij 9

1.

rudolfp kossuth dij 15

2.

rudolfp kossuth dij 16

3.

rudolfp kossuth dij 17

4.

rudolfp kossuth dij 20

5.

rudolfp kossuth dij 29

6.

rudolfp kossuth dij 49

7.

rudolfp kossuth dij 50

8.

Forrás: centralszinhaz.hu
 

süti beállítások módosítása