Lánykérésre került sor a miskolci színházban

A Don Giovanni próbáján kérte meg Nánási Helga kezét László Boldizsár énekes a miskolci színházban.

lanykeres

 

Nánási Helga, a szegedi színház operatársulatának énekese épp a Miskolci Nemzeti Színházban próbálta vendégként Mozart Don Giovanniját.

 

"Helga úgy tudta, én Győrben próbálom a Rigolettót. Amikor beszéltünk telefonon, még mondtam is neki, én is most indulok a próbára. Operaházi barátunkkal, Hábetler András basszbaritonnal szövetkezve megszerveztem, hogy emlékezetes meglepetés legyen a leánykérés. Helga Zerlinát, Masetto menyasszonyát alakítja a produkcióban; szerepe szerint – az ugyancsak beavatott Szabó Máté rendező kérésére – bekötött szemmel várakozott. Gyanútlanul próbálta a jelenetet, ám a forgószínpaddal váratlanul én érkeztem meg, és nem a darab szerint, hanem a valóságban kértem meg a kezét" - mesélte az énekes.

Forrás: boon.hu, delmagyar.hu

süti beállítások módosítása