Én, Leonardo - Jegyet nyerhet az ExperiDance előadására - LEZÁRULT!!!

Nyerjen páros belépőjegyet az Én, Leonardo – A fény születése című előadásra az ExperiDance tánc- és élményszínház játékán!

 

Az ExperiDance ajánlója:


A hadiiparban használt robotrepülő, Leonardo da Vinci életművének legismertebb festményei, több tucat táncos egy színpadon, mindez a modern kor zenéjével aláfestve. Az ExperiDance Én, Leonardo című táncjátéka a megszokottnál is extravagánsabb látványvilággal hódít, s az idén 15 éves tánctársulat eddigi legizgalmasabb produkciója.


Az Én, Leonardo nem kisebb feladatot vállalt, mint da Vinci legendákkal és összeesküvés-elméletekkel sűrűn átszőtt életművének bemutatása, kiemelve a reneszánsz mester életútjának legrejtélyesebb epizódjait is, mindezt frissítően modern stílusban. Így kerül például színpadra a ma még javarészt a hadiiparban használt robotrepülő, a drón, mely a darabban a - festő-polihisztort is nagyon foglalkoztató - repülés technológiáját láttatja Leonardo szemével.

 

leo 2

 

Játék:


Hol született Leonardo da Vinci?


1. Firenzében
2. Vinciben
3. Milánóban

A helyes választ május 12.ig várjuk a jatek@szinhaz.hu címre.

 

 

Én, Leonardo – A fény születése
az új ExperiDance darab 2015. június 14-én, vasárnap 15:00 órakor a RaM Colosseumban.

 

 

süti beállítások módosítása