Július közepéig várja a nézőket a Rózsavölgyi Szalon

Molnár Piroska, Kútvölgyi Erzsébet, Für Anikó, Jordán Tamás, Alföldi Róbert, Lengyel Ferenc a Rózsavölgyi Szalon nyári programkínálatában.

Sok színházban már tart a nyári szünet, de a Rózsavölgyi Szalonban július 16-ig várják a tartalmas kikapcsolódásra vágyó közönséget. Az idén bemutatott hét előadás közül még ötöt láthatnak ebben az évadban.

 

isten hata-mogott

Isten háta mögött 

 

Június 22-én Bernard Slade: Válótársak című darabja látható Für Anikó és Lengyel Ferenc szereplésével. Az előadást Balikó Tamás rendezői elképzelése nyomán Lőkös Ildikó és a stáb állította színpadra.

Június 24-én Szakonyi Károly: Örvény című rádiójátékának színpadi változata látható Bánfalvi Eszter, Kaszás Gergő és Ozsgyáni Mihály főszereplésével, Sződy Szilárd rendezésében.

orveny

Örvény

 

John Cariani: Isten háta mögött című darabja június 25-én kerül színre Zakariás Zalán rendezésében, míg a Valló Péter rendezte Tisztelt Hazudozó! július 2-án lesz műsoron Molnár Piroska és Jordán Tamás játékával.

 

Jordán Tamás stand-up estje július 7-én érkezik a Rózsavölgyibe Hindi Brooks: romance.com című darabja  június 29-én, júliusban pedig négy alkalommal (1., 13., 14., 15.) látható Molnár Piroska, Jordán Tamás, Sipos Vera, Formán Bálint és Domokos Zsolt közreműködésével, Dicső Dániel rendezésében.

 

Az utolso ora

Az utolsó óra 

 

Ljudmila Ulickaja: Unokám, Benjamin című darabja július 8-9-én lesz műsoron Kútvölgyi Erzsébet, Balog Judit, Erdélyi Timea és Mészáros András főszereplésével, a rendező Bagó Bertalan.

Az utolsó óra Alföldi Róberttel és Jordán Tamással únius 30-én és július 16-án tekinthető meg.

 

A Rózsavölgyi Szalon előadásaira interneten is megvásárolhatják jegyüket! A programokról bővebben itt olvashatnak.

 

süti beállítások módosítása