Láthatatlan társulat - Videósorozatot indított a Katona

A Katona József Színház videós sorozatában a színházban különböző munkakörökben dolgozó, nélkülözhetetlen háttérembereket mutatják be. Elsőként Héricz Anna ügyelőt ismerhetik meg.

 

"Az a jó, ha az ügyelő semmiért nem sértődik meg. Megsértődhet, de nem érdemes megsértődni" - vallja Héricz Anna. A Katona ügyelője elmondta: egyszer csak úgy gondolta, muszáj színházban dolgoznia.

 

"Volt egy kellékes ismerősöm a szolnoki színházban. Egy hónapig a nyakára jártam, hogy itt akarok dolgozni, mindegy, hogy mit. Sikerült elérni, hogy Bagossy Laci vizsgadarabjában én legyek a mindenes. Olyan volt, mintha odaszülettem volna" - tette hozzá.

 

hericz

 

"Zalaszentgrótra és Lentibe jártam színházas táborokba, ott ismerkedtem meg Ascher Tamással '89-ben, és amikor felkerültem Pestre, időnként összefutottunk a Merlinben. Kérdezte tőlem Tamás: miért nem jössz a Katonába? Gondoltam, jó, én még ilyet sose csináltam, elmegyek a Katonába" - mesélte Héricz Anna.

 

süti beállítások módosítása