Újpalotán lép fel Pécsi ildikó

A Kossuth -és Jászai Mari-díjas színművésznő „Nevetés nélkül mit ér az egész..." - című önálló estje 2016. április 9-én, szombaton 19 órakor látható az Újpalotai Közösségi Házban.

 

"Mindenevő voltam, pláne, hogy itt is mellém állt a szerencse. De nagy ajándék volt az életemnek, hogy a tragikai szerepkörtől a vígjátékokig, a kabarétréfákig, sanzonestekig, a zenés színházi előadásokig mindent játszhattam. Az Irmától a Mayán át, az Elektrából az összes létező Elektrát eljátszottam (pl. Szophoklész, O’Neill)  meg még a Brecht Antigonéját  is, ezek nagy ajándékok voltak. Az is nagy ajándék volt, hogy a pályám elejétől a közepéig olyan rendezőkkel játszhattam együtt, akiket nagyon sokra tartok. És aztán egyszer csak elkezdtem rendezni és írni, és sikeres volt a közönség körében. Ugyan előfordult, hogy kritikailag borzalmakat írtak rólam, de közben eljátszottuk százszor és imádta a néző, engem meg a többi része nem igazán érdekelt az életnek". (Pécsi Ildikó)

 

Pecsi Ildiko


Zongorán közreműködik: Szűts István zeneszerző

Belépő: 1600 Ft

 

Helyszín: Újpalotai Szabadidő Központ Közösségi Háza
1157, Budapest, Zsókavár utca 15.


Telefon/Fax: 410-0836, 410-6304
web: www.csokonaiksk.hu

süti beállítások módosítása