Marton László is rendezni fog Veszprémben

Moliére Tartuffe-jét állítja színpadra. Összesen öt nagyszínpadi bemutatót tervez a Veszprémi Petőfi Színház a következő évadban.  

Bemutatják Nóti Károly, Fényes Szabolcs és Szenes Iván  Nyitott ablak című zenés vígjátékát Szilágyi Tibor rendezésében és Csiky Gergely  A nagymama című vígjátékát Rátóti Zoltán rendezésében.

 Láthatják a nézők a Diótörő és egérkirály című musicalt, melynek a bemutatója a tervek szerint december 7-én lesz, valamint 2019. február 8-án Moliére  Tartuffe című komédiáját Marton László rendezésében. Ezen kívül 2019. március 29-én bemutatják az Esőember című drámát Anger Zsolt rendezésében. 

marton-laszlo.jpg        Marton László

A Latinovits-Bujtor Játékszínben kerül közönség elé a Jövőre veled ugyanitt című romantikus vígjáték második része Hargitai Iván rendezésében szeptember 29-én, Harold Pinter  A gondnok című abszurd drámája Lengyel Ferenc rendezésében október 13-án, Spiró György  Prah című komédiája Tóth Géza rendezésében november 3-án, Visky András  Júlia-párbeszéd a szerelemről című monodrámája Ráckevei Anna előadásában, Szabó K. István rendezésében december 15-én, valamint Márai Sándor  Hallgatni akartam című monológja Hegedűs D. Géza előadásában, Marton László rendezésében 2019. február 9-én.

A gyermekeknek szánják a Noir Színház előadásában az Aladdin című mesejátékot, Urbán Gyula  Egerek című zenés mesejátékát Tóth Géza rendezésében, valamint a Bonbon matiné bérlet zenei beavatószínházi előadását Lukácsházi Győző vezetésével.

Nagy László. Gál Tamás és Zsapka Attila  Rege a tűzről és jácintról című művét és Vecsei H. Miklós  Mondjad, Atikám című József Attila-estjét az ifjúsági korosztálynak ajánlják.

A bérletek ára a következő évadban változatlan marad, a 75 év felettiek pedig az idei évadhoz hasonlóan továbbra is ingyen látogathatják a színházat.

(Forrás: MTI)

Kapcsolódó cikkek

Marton László újra rendez

süti beállítások módosítása