TÁP/Keresők

A Pécsi Országos Színházi Találkozó elõtt az évadban utoljára látható a Keresõk a Kamrában május 31-én és június 1-én.


Jelenet a Keresők c. előadásból
Fotó: Lehotka Judit Zolka

A Soproni VOLT Fesztivál előtti utolsó Keresők előadásra a POSZT-on kerül sor június 12-én 22:00-kor a Művelődési Házban, míg a Szegedi Alternatív Színházi Szemlét megelőző utolsó Keresők Sound System előadás a Soproni VOLT fesztiválon lesz július 4/5-én.
 
A Sziget Fesztiválig utoljára játsszák a Keresőket Szegeden, a Szegedi Alternatív Színházi Szemlén július 18-án.

A 2007/08-as évad kezdetéig a Keresők utolsó előadása a Sziget Fesztiválon lesz  augusztus 15-én 24:00-kor.

TÁP/Keresők
- Katona József Színház Kamra, május 31. június 1. 22:30
- POSZT, Pécs, Művelődési Ház, június 12. 22:00
- VOLT Fesztivál, Sopron, július 4. vagy 5.
- SZASZSZ, Szeged, július 18. 22:00
- Sziget Fesztivál, augusztus 15. 24:00

süti beállítások módosítása