Marketing-gyakornokot keres a Bethlen Téri Színház

A budapesti Bethlen Téri Színház ambiciózus, a színházak iránt érdeklődő egyetemi, főiskolai és egyéb tanulói jogviszonyban lévő hallgatókat, valamint szakirányú végzettséggel rendelkező pályakezdőket keres, akik a színház PR-, marketing területén munkájukkal segíteni, és akár önállóan, hasznosan tevékenykedni tudnak.

A gyakornok emellett betekintést nyerhet a színház mindennapos működésébe, megismerheti a háttérmunkát és bármelyik előadásra beülhet. A gyakorlat végén a színház referencia levelet ad és szakmai gyakorlatot igazol.
A gyakornok, akit keresnek:
 - önálló
 - kreatív
 - proaktív
 - alapos
 - felelősségteljes
 - magabiztos angol nyelvtudása van
 - jó íráskészséggel rendelkezik

Bethlen11

A gyakornokok feladatai:
 - adminisztráció, adatgyűjtés
 - kapcsolatfelvétel a megadott személyekkel, szervezetekkel, egyesületekkel, stb.
 - események/PR aktivitások tervezésében, szervezésében, végrehajtásában való részvétel
 - részvétel a marketing stratégia anyagainak megírásában, marketinganyagok előkészítésében
 - hírlevél írása, szerkesztése
 - honlap és Facebook kezelése
 - fordítás
A munkavégzés helye:
Bethlen Téri Színház (Bp. VII. kerület Bethlen Gábor tér 3.)
A munkaidő legalább heti 30 óra, a színházban  tölthető idő minimum három hónap, korhatár nincs.
A fényképes önéletrajzokat és a motivációs leveleket legkésőbb szeptember 30-ig kérik eljuttatni Kelecsényi Vera PR-, marketing menedzser részére, a kelecsenyivera@bethlenszinhaz.hu e-mail címre, a levél tárgyában kérik feltüntetni: gyakornok.
A jelentkezéseket folyamatosan dolgozzák fel és hívják be a pályázókat, így érdemes minél hamarabb elküldeni az anyagot.

süti beállítások módosítása