Stekovics Gáspár és Znamenák István közös fotókiállítása Kőszegen

Stekovics Gáspár és Znamenák István közös fotókiállítása Színészportrék címmel július 2-án nyílik meg a Kőszegi Várszínházban.

 

A két alkotó még soha nem állított ki együtt. Stekovics fotográfusként régóta készít művészportrékat. Znamenák fotóit eddig kevésbé ismerte a közönség, pedig ez az eredeti szakmája. Eddig csak Kaposvárott volt tárlata, 1998-ban.

 

foto

Fotó: koszegivarszinhaz.hu

 

"A mostani közös bemutatkozás a Kőszegi Várszínház ötlete. Stekovics Gáspár, Steko, a közeli Szombathelyen él, én pedig ötödik éve rendezek Kőszegen. Gyakran találkozunk itt. Most húsz-húsz színészportrét mutatunk be. Izgalmas, miként látja egy fotós kívülről, én pedig belülről ugyanazt a színházi világot" - mondta Znamenák István a 168 Órának.

 

A színész-rendező olyan művészeket is megörökített, akik azóta már nincsenek köztünk. Például Hollósi Frigyest. "Utolsó tévéfilmjének forgatásakor fotóztam le. Együtt játszottunk a Hőskeresőkben. Frici hiánya talán a legfájóbb nekem. Fantasztikus színész és remek ember volt" - emlékezett Znamenák István.

 

A kiállítás megnyitójára július 2-én 18 órától kerül sor a Jurisics vár Lovagtermében (Rajnis u. 9.). A fotókiállítás megnyitja: Bánfalvi Eszter. A kiállítás 2015. augusztus 4-ig tekinthető meg naponta 10 és 17 óra között.

 

Forrás: 168 Óra

 

 

süti beállítások módosítása